baner_1a.jpgbaner_1b.jpgbaner_2a.jpgbaner_2b.jpgbaner_3a.jpgbaner_3b.jpgbaner_4a.jpgbaner_4b.jpgbaner_4c.jpgbaner_5a.jpg

Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Radłów

Gmina Radłów informuje, że w dniu 13 sierpnia 2015 roku została zawarta umowa z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska w Opolu na dofinansowanie zadania pn.: „Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Radłów – VI nabór”.

Na realizację zadania uzyskano dotację w kwocie 5 882, 52 zł, co stanowi 85 % wartości całego zadania.

Na ww. dotację składają się:

50% kosztów kwalifikowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie – 3 460, 31 zł;
35% kosztów kwalifikowanych ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu – 2 422,21 zł.

Unieszkodliwiono 23,18 Mg wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Radłów.

Joomla templates by a4joomla